Офіційний веб-сайт Пулинської районної державної адміністрації та районної ради
 
   
  12000, Житомирська обл., Пулинський район, смт. Пулини, вул. Шевченка, 104, тел. 8(04131)3-16-14, 3-22-60, 3-11-22, 3-23-46, crda@i.ua  
Історія Загальна характеристика Район у світлинах Інвестиції Анонси подій Інтернет-приймальня 15 грудня 2017 р.
 
 
 
 

Пошук по сайту
 

Шукати
 
 

Опитування
 


Голосувати
 
 
 
 
Вакансії Пулинської селищної ради

Дата опублікування 05.12.2017 року.

Пулинська селищна рада (12001, смт Пулини, вул. Незалежності, 13) оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади  посадової  особи органів місцевого самоврядування:

  • спеціаліст І категорії з питань захисту дітей відділу гуманітарного

Вимоги до кандидатів: освіта вища педагогічна  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 3 років  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

 

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 

Дата опублікування 30.11.2017 року

Пулинська селищна рада (12001, смт Пулини, вул. Незалежності, 13) оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади  посадової  особи органів місцевого самоврядування:

- начальник відділу фінансово-економічного;

Вимоги до кандидатів: освіта вища економічна  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 5 років  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 7  років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

-     заява про участь у конкурсі

-     особова картка (форма П-2 ДС)

-     автобіографія

-     дві фотокартки розміром 4x6

-     копія документа про освіту

-     копія паспорта

-      електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

 

Додаткова інформація надається за тел.: 31-204 .

 
 
 
 
 
 

Цікаві факти
  За інформацією відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації станом на 01.09.2017 року у Реєстрі зареєстровано 16823 виборця  
 

Пошук в Інтернеті
 

Шукати
 
 

Прогноз погоди
 

 
 

Статистика
 
сьогодні:
135
всього:
123921
перегл. сторінки:
99
 
 




© 2008 Червоноармійська районна державна адміністрація
© 2008 Червоноармійська районна рада
AMCMS v3.0