Веб-сайт Пулинської районної державної адміністрації та районної ради
12000, Житомирська обл., Пулинський район, смт. Пулини, вул. Шевченка, 104, тел. 8(04131)3-16-14, 3-22-60, 3-11-22, 3-23-46, crda@i.ua
Історія Загальна характеристика Район у світлинах Інвестиції Анонси подій Інтернет-приймальня December 5th 2021 | 08:06

Пошук по сайту

Опитування
Чи підтримуєте Ви перейменування вулиць, назви яких пов"язані з періодом радянської України та СРСР
повністю
потрібно розглядати кожен випадок окремо
не підтримую
все одно
Про звернення громадян за 6 місяців 2011 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян

          Райдержадміністрацією, виконавчими комітетами селищної та сільських рад, установами, підприємствами  та  закладами району здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян»,  актів Президента України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

 

       Протягом 6 місяців 2011 року на адресу райдержадміністрації, виконкомів сільських та селищної рад району  надійшло 1431 звернення громадян із заявами, пропозиціями та скаргами. Це на 357 або 20% менше до аналогічного періоду минулого року.

 

      Слід відмітити, що за 6 місяців 2010 року кількість звернень в райдержадміністрації, виконкомів сільських та селищної рад було теж менше до рівня 2009 року на 15,4 %. Тобто тенденція  йде до зменшення кількості  звернень.

 

     За 6 місяців в райдержадміністрацію надійшло і було опрацьовано  220 звернень. За відповідний період 2010 року було 160 звернень. Ріст становить 37,5%. За звітний  період найбільше звернень громадян на адресу райдержадміністрації надійшло з таких територіальних громад:

Червоноармійської селищної – 75 або 34%, Очеретянської – 15 або 6,8%, Кошелівської  - 12 або 5,4%, Курненської – 11 або 5%, Мартинівської  - 10 або 4,5%.

 

         Найменше звернень надійшло від жителів  таких сільських рад: Старомайданської – 3 або 1,4%, Бабичівської і Павлівської  –  по  4  або по 1,8  %, Зеленополянської і Пулиногутської по 5 або 2,3%.

 

         За частотою  надходження звернень на адресу райдержадміністрації з територіальних громад з розрахунку на 1 тис.населення  можна визначити громади з  підвищеною активністю:

         В’юнківська            - 26,5 звернень на  1 тис.населення

         Зеленополянська    - 16,2

         Андріївська             - 13,5

         Павлівська               - 12,2

         Очеретянська          - 11,4 звернень на 1 тис.населення

 

         Відповідно найменше зверталися в райдержадміністрацію жителі:

         Старомайданської – 4,6 звернень на 1 тис.населення.

         Курненської           - 5,4

         Соколівської          - 5,7

         Пулино-Гутської   - 5,8

         Великолугівської  - 6,3

         Стрибізької      - 6,3 звернень на 1 тис.населення.

Середній показник складає: 9,2 звернень на 1 тис.населення.

 

      За 6 місяців  2011 року на особистому прийомі керівництва райдержадміністрації громадянами надано 76 звернень, що на 4 звернення більше до відповідного рівня минулого року.

 

     Кількість громадян, які звернулися у сільські ради – 1062, що на 140 або 11,6% менше ніж у минулому періоді. В селищну раду звернулися 369 громадян, що на 57 або на 13,3 % менше проти аналогічного періоду 2010- року. Спостерігається тенденція до зменшення  звернень громадян протягом 6 місяців ц.р. і всього 2010 року до місцевих рад. У загальній кількості звернень питома вага колективних звернень громадян на адресу райдержадміністрації  за 6 місяців ц.р. склала 2,7 % (6), у відповідному  періоді минулого року було 2,5 % (4), у 2009 р. було – 2,5 % (5).

 

 

         До виконавчих комітетів сільських рад поступило 3 колективних звернень, в минулому році – за цей же період поступило 4 звернення. До селищної ради в ц.р. поступило 6  колективних  звернень, в минулому році за 6 місяців було 2 колективних звернення.    

 

 

         За 6 місяців ц.р. до райдержадміністрації, а також  до виконкомів  сільських та селищної  рад не надходило повторних звернень, Також не було їх і в 2010 році за аналогічний період.

 

         Найбільше звернень надійшло в райдержадміністрацію (47,75%) з питань соціального захисту  населення (в минулому році  було так   само – 47,55%), аграрної політики (15,9%) (в минулому році було 23%), комунального господарства (5,9%), транспорту і зв’язку (5%), дотримання законності (2,7%).

 

         В 2011 році видано райдержадміністрацією матеріальної допомоги 105 громадянам на суму 22230 гривень, за 6 місяців 2010 року було видано 19 громадянам на суму 5400 грн.

 

       

 

         Матеріальні допомоги видавалися найбільш  незахищеним верствам населення.

 

         Найбільше  звертаються в райдержадміністрацію ветерани праці, пенсіонери та інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері.

 

         Питання, по яких зверталися громадяни вирішувалися на місці (надавалися роз’яснення), решта бралися на контроль до вирішення. Згідно законодавства протягом 1-місячного терміну громадянам надавалися відповіді. Частина з них взяті на подальший контроль у зв’язку з неможливістю їх виконання  у  встановлений термін. Таким  громадянам надавалися проміжкові  відповіді.

 

         З І на П півріччя 2011 року перейшли до кінцевого вирішення  1 звернення  (с.В’юнки, Уколова Л.О., ремонт житлового будинку).

 

          Апаратом та відділами райдержадміністрації здійснюється контроль за роботою структурних підрозділів  райдержадміністрації, виконкомів сільських та селищної рад по  роботі  із зверненням громадян.

 

         Про що складається довідка і подається в апарат райдержадміністрації. Також надається  при цьому консультативно-методична  допомога. У І півріччі таких перевірок  було не багато. У П півріччі, починаючи з серпня  місяця апаратом райдержадміністрації буде проведена перевірка усіх виконкомів рад і  підрозділів  райдержадміністрації.

 

         Крім  особистих прийомів громадян на місці (в райдержадміністрації) керівництвом райдержадміністрації проводиться  виїзний прийом громадян згідно графіка.

 

         За 6 місяців 2011 року проведено 20 виїзних прийомів, на яких побувало 52 громадян. Найкраще організовувалися прийоми громадян в Мартинівській, Ялинівській, Великолугівській сільських радах.

 

         У 2011 році до райдержадміністрації надійшло  до вирішення 20 звернень, які поступили  на адресу вищестоящих  органів влади, а  саме:

- до облдержадміністрації                           - 10 звернень

- до секретаріату Президента України      -   4

- до Кабінету Міністрів України               -    2

- до Верховної Ради України                     -    2

- до обласної  ради                                      -

- до інших центральних органів влади      -   2

 

         Найбільше зверталися в облдержадміністрацію Уколова Л.О. - тричі по ремонту житлового будинку. Коновалов Г.М. (колективне) до облдержадміністрації по добудові будинку культури в с.Соколів.

 

          

 

         На контролі в райдержадміністрації у 2011 році знаходиться 2  розпорядження голови райдержадміністрації:

- розпорядження голови  райдержадміністрації від 29.02.08 № 64 «Про заходи по  виконанню  в  районі  вимог  Указу  Президента  України  від  07.02.08

 

№ 109/2008». Інформують усі виконкоми рад, структурні підрозділи райдержадміністрації. Контроль проводиться  надалі.  

 

 

         Розпорядження голови райдержадміністрації від 02.03.11 № 45 «Про звернення громадян у 2010 році та забезпечення  виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян. Перебуває на контролі до 1 жовтня 2011 року.

 

         Загальна оцінка роботи виконкомів сільських та селищної рад по роботі із зверненнями громадян задовільна. Документація  постійно поновлюється і ведеться згідно вимог законодавства. Зі сторони апарату райдержадміністрації надається допомога.

 

         Найкраще робота із зверненнями громадян ведеться у Червоноармійській  селищній, Ялинівській, Соколівській сільських радах.

 

         Питання роботи із зверненнями громадян розглядалося в ц.р. в лютому на колегії  райдержадміністрації, а також на нарадах з керівниками структурних  підрозділів райдержадміністрації, секретарями  рад.

 

         В усіх сільських та селищній радах, структурних підрозділах райдержадміністрації, районних установах призначені відповідальні особи за  розгляд звернень громадян.

 

         Облік роботи із зверненнями громадян  в райдержадміністрації здійснюється з використанням  комп’ютерної програми, що значно полегшує здійснення контрольної та аналітичної роботи.

 

         Проблеми, які виникають при розгляді звернень громадян:

         - недостатньо проводиться робота  із населенням  в деяких  територіальних громадах  (інформаційна, роз’яснювальна), що призводить до постійного звернення деяких громадян  із одних і тих же питань.

 

 

         Робота по виконанню в районі вимог Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008, інших законодавчих актів в райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських та селищної рад, установах та закладах району  продовжується.                

 

    


Цікаві факти

Пошук в Інтернеті

Шукати

Прогноз погоди

Статистика
сьогодні:
20
всього:
41892
перегл. сторінки:
558





Веб-портал органів виконавчої влади України

Верховна Рада України

Інтернет-представництво президента України

Житомирська обласна державна адміністрація

© 2008 - 2021 Червоноармійська районна державна адміністрація


© 2008 - 2021 Червоноармійська районна рада