Офіційний веб-сайт Пулинської районної державної адміністрації та районної ради
 
   
  12000, Житомирська обл., Пулинський район, смт. Пулини, вул. Шевченка, 104, тел. 8(04131)3-16-14, 3-22-60, 3-11-22, 3-23-46, crda@i.ua  
Історія Загальна характеристика Район у світлинах Інвестиції Анонси подій Інтернет-приймальня 25 квітня 2018 р.
 
 
 
 

Пошук по сайту
 

Шукати
 
 

Опитування
 


Голосувати
 
 
 
 
Відбулось засідання колегії райдержадміністрації

 

01 березня відбулось засідання колегії райдержадміністрації, на якому розглядалось три питання:

       1. Про підсумки виконання Програми  економічного і соціального розвитку  району за  2017 рік.        

       2. Про підсумки виконання бюджету району за 2017 рік.

       3. Про стан роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства про державну службу в органах виконавчої влади.

По першому питанні виступила  Мирончук О.В.- т.в.о. начальника управління регіонального розвитку райдержадміністрації, яка розповіла про роботу по  виконанню завдань, передбачених  програмою економічного і соціального розвитку району.

По другому питанню Єфімова О.Г.-начальник управління фінансів райдержадміністрації повідомила про те,що забезпечено якісне  виконання уточнених планових  показників власних надходжень районного бюджету за 2017 рік. Протягом 2017 року до загального фонду районного бюджету  (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 20620,8 тис. грн., що на 60,6 %,  або на 7784,8  тис. грн.,  більше у порівнянні з надходженнями  2016 року, які становили 12836,0 тис. грн.

По третьому питанню Павлюк О.В. – керівник апарату райдержадміністрації повідомив, що районною державною адміністрацією налагоджена система цілісної роботи щодо якісного добору та ефективного використання кадрового потенціалу у державних органах виконавчої влади, надання практичної та методичної допомоги працівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, забезпечення їх необхідними нормативними документами та роз’ясненнями, контролю за дотриманням чинного законодавства з питань державної служби. Кадрова робота спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування державних органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними працівниками. У 2017 році головним спеціалістом з питань персоналу апарату районної державної адміністрації та керівниками структурних підрозділів було проведено роботу щодо забезпечення подання державними службовцями е-декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Значна увага в районній державній адміністрації приділяється професійному навчанню та підвищенню кваліфікації державних службовців, що є пріоритетним напрямом кадрової роботи. Щорічно державні службовці райдержадміністрації проходять навчання в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій відповідно до затвердженого плану-графіку.

 
 
 
 
 
 

Цікаві факти
  За інформацією відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації станом на 01.09.2017 року у Реєстрі зареєстровано 16823 виборця  
 

Пошук в Інтернеті
 

Шукати
 
 

Прогноз погоди
 

 
 

Статистика
 
сьогодні:
117
всього:
130233
перегл. сторінки:
85
 
 




© 2008 Червоноармійська районна державна адміністрація
© 2008 Червоноармійська районна рада
AMCMS v3.0