Веб-сайт Пулинської районної державної адміністрації та районної ради
12000, Житомирська обл., Пулинський район, смт. Пулини, вул. Шевченка, 104, тел. 8(04131)3-16-14, 3-22-60, 3-11-22, 3-23-46, crda@i.ua
Історія Загальна характеристика Район у світлинах Інвестиції Анонси подій Інтернет-приймальня November 27th 2021 | 04:17

Пошук по сайту

Опитування


Центр надання адміністративних послуг

07 жовтня 2012 року набрав чинності  Закон України "Про адміністративні послуги", що врегульовує надання адміністративних послуг державними органами.

Цей Закон визначає правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

 Червоноармійською районною державною адміністрацією    створено Центр надання адміністративних послуг, який забезпечить  надання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам через адміністратора шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

 Складовою частиною Центру надання адміністративних послуг  є дозвільний  центр, утворений  відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,  який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Основні принципи роботи:

•    Орієнтація на суб'єкта звернення.

•    Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.

•    Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.

•    Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про 

      стан розгляду звернень.

•    Оперативність у вирішенні питань.

•    Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

Основними завданнями центру є:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

 

 

 


Цікаві факти
За інформацією відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації станом на 01.09.2017 року у Реєстрі зареєстровано 16823 виборця

Пошук в Інтернеті

Шукати

Прогноз погоди

Статистика
сьогодні:
43
всього:
125748
перегл. сторінки:
991





Веб-портал органів виконавчої влади України

Верховна Рада України

Інтернет-представництво президента України

Житомирська обласна державна адміністрація

© 2008 - 2021 Червоноармійська районна державна адміністрація


© 2008 - 2021 Червоноармійська районна рада