Веб-сайт Пулинської районної державної адміністрації та районної ради
12000, Житомирська обл., Пулинський район, смт. Пулини, вул. Шевченка, 104, тел. 8(04131)3-16-14, 3-22-60, 3-11-22, 3-23-46, crda@i.ua
Історія Загальна характеристика Район у світлинах Інвестиції Анонси подій Інтернет-приймальня December 2nd 2021 | 03:38

Пошук по сайту

Опитування


Інформаційні картки сектору у справах сім’ї, молоді та спорту

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Сектору у справах сім ї,

молоді та спорту райдержадміністрації

№ 26 від 05.08.2013 р.

С. В. Перегуда 

 

Технологічна картка № 1

Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї

 

п/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про термін виконання. 

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 1 дня

2.

Формування справи, занесення даних до обліку багатодітних  сімей. 

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 1 дня

3.

Виписка посвідчень батькам та дітям.

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 5 днів

4.

Передача пакету документів голові райдержадміністарції для накладення резолюції та підпису.

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В, П

 Протягом 1 дня

5.

Запис у журналі реєстрації видачі посвідчень батькам та дітям з багатодітних сімей. 

 Адміністратор ЦНАПу та/або працівник Сектору у справах сім’ї молоді та спорту

 В

Протягом 1 дня 

6.

 Видача заявнику посвідчень.

 Адміністратор ЦНАПу та/або працівник Сектору у справах сім’ї молоді та спорту

 В

Протягом 1 дня 

Загальна кількість днів надання послуги -

10

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Сектору у справах сім ї,

молоді та спорту райдержадміністрації

№ 3 від 31.01.2017 р.

С. В. Перегуда 

 

 Технологічна картка № 2

Продовження строку дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї

 

п / п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про термін виконання. 

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 1 дня

2.

Формування справи, занесення даних до обліку багатодітних  сімей. 

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 1 дня

3.

Про

продовження строку дії посвідчень батькам та дітям.

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 2 днів

4.

Передача пакету документів голові райдержадміністарції для накладення резолюції та підпису.

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В, П

 Протягом 1 дня

5.

Запис у журналі реєстрації видачі посвідчень батькам та дітям з багатодітних сімей. 

 Адміністратор ЦНАПу та/або працівник Сектору у справах сім’ї молоді та спорту

 В

Протягом 1 дня 

6.

 Видача заявнику посвідчень.

 Адміністратор ЦНАПу та/або працівник Сектору у справах сім’ї молоді та спорту

 В

Протягом 1 дня 

Загальна кількість днів надання послуги -

7

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Сектору у справах сім ї,

молоді та спорту райдержадміністрації

№ 3 від 31.01.2017 р.

С. В. Перегуда  

 

Технологічна картка № 3

Оформлення та подача документів на присвоєння почесного звання України

 «Мати-героїня»

 

п/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про термін виконання. 

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 1 дня

2.

Формування справи.

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 1 дня

3.

Підготовлення подання на присвоєння почесного звання « Мати-героїня».

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В

 Протягом 1 дня

4.

Передача пакету документів голові райдержадміністрації до підпису.

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В, П

 Протягом 1 дня

5.

Направлення документів до департаменту сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації.

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

Головний спеціаліст Сектору Мельник В.М.

 В, П

 Протягом 1 дня

6.

 Подання документів до Мінсоцполітики на розгляд.

 

Нагородний Сектор облдержадміністрації 

П

 

7.

Подання документів до Адміністрації Президента для підготовки Указу.

Мінсоцполітики

П, З

 

8.

 Видача заявнику посвідчень - на державному рівні  – Указ Президента України «Про присвоєння почесного звання України «Мати-героїня». Урочисте вручення посвідчення та нагрудного знаку багатодітній матері.

 Адміністратор ЦНАПу та/або працівник Сектору у справах сім’ї молоді та спорту ЦНАПу

 В

Протягом 1 дня 

Загальна кількість днів надання послуги -

90

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

90

 

 

 

 

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Сектору у справах сім ї,

молоді та спорту райдержадміністрації

№ 3 від 31.01.2017 р.

С. В. Перегуда 

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа  № 01-01.00

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї

 (назва адміністративної послуги)

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

12000, вул. Шевченка , 104, смт Пулини , Житомирська область

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – П’ятниця з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год. 

Субота з 8.00 до 11.00 (за умовами попереднього запису)

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (231) 32-1-27, Е-mail: peregudasv_1985@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

  1. Закон України від 26.04.2001 № 2402-III «Про охорону дитинства»;                                                                                             
  2. Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей” від 19.05.2009р. № 1343/VІ;

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

1. Постанова КМУ «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї» від 02.03.2010р. № 209

2. Постанова КМУ «Питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї» від 02.06.2010р. № 395

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

1. Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту «Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини багатодітної сім’ї» від 29.06.2010 № 194

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

1. Положення про Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту  Пулинської  районної державної адміністрації в Житомирській області 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Багатодітна сім'я - сім'я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує. До складу багатодітної сім'ї включаються також діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах, - до закінчення навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

  1. Письмова заява батька або матері про видачу посвідчень
  2. Свідоцтва про народження дітей (копії)
  3. Паспорт батька та матері (копії  1, 2та  11 сторінки – може бути 12 сторінка)
  4. Довідка про склад сім’ї
  5. Фотокартки батьків та дітей з 6-го віку  (по 1 шт. 3х4 см)

 6. Довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення структурним підрозділом не видавалися (у разі реєстрації батьків за різним місцем проживання)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Пакет документів подається до Центру надання адміністративних послуг 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно  

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 -

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 -

12.

Строк надання адміністративної послуги

 Впродовж одного місяця після подання документів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання документів до заяви не в повному обсязі

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Видача посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто 

16.

Примітка

 

 

                                                                           Додаток до інформаційної картки №  01-01.00

 

Форма заяви

                                                                                 Голові Пулинської

                                                                                     райдержадміністрації

                                                          П.І.Б.

                                                                                                            ____________________

                                                                                                            що проживає за адресою:

                                                                                                            ______________________

                                                                                                            ______________________

                                                                                                            тел. __________________

 

Заява.

 

Прошу видати мені, ______________________________________________________________,

(П.І.Б.)

моєму чоловіку, ___________________________________________________________,

(П.І.Б.)

посвідчення батьків багатодітної сім’ї, та посвідчення моїм дітям:

____________________________________, _________________ року народження;

____________________________________, _________________ року народження;

____________________________________, _________________ року народження, як дітям з багатодітної сім’ї.

 

 

           Дата: _____________                                                                 Підпис: _____________

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Сектору у справах сім ї,

молоді та спорту райдержадміністрації

№ 3 від 31.01.2017 р.

С. В. Перегуда 

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа 01-02.00

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

продовження строку  дії посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї

 (назва адміністративної послуги)

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

12000, вул. Шевченка , 104, смт Пулини , Житомирська область

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – П’ятниця з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год. 

Субота з 8.00 до 11.00 (за умовами попереднього запису)

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (231) 32-1-27, Е-mail: peregudasv_1985@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

1. Закон України від 26.04.2001 № 2402-III «Про охорону дитинства»;                                                                                             2. Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей” від 19.05.2009р. № 1343/VІ.

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

1. Постанова КМУ «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї» від 02.03.2010р. № 209

2. Постанова КМУ «Питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї» від 02.06.2010р. № 395

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

1. Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту «Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини багатодітної сім’ї» від 29.06.2010 № 194

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

1. Положення про Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту  Пулинської  районної державної адміністрації в Житомирській області 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

- народження ще однієї дитини;

- навчання дитини у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах, але не довше ніж до досягнення нею 23 років.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява батька або матері про продовження строку дії посвідчень.

2. Копії свідоцтва про народження дітей (у випадку   народження ще однієї дитини).

3. Фотокартки (батьків та дітей по 1 шт.) розміром 30х40 мм (по досягненні дитиною 14 років);

4. Довідка з місця навчання дитини з багатодітної сім’ї з зазначенням терміну дії (надається кожні пів року до закінчення навчання) (у разі навчання дитини у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах, але не довше ніж до досягнення нею 23 років).

 

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Пакет документів подається до Центру надання адміністративних послуг 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно  

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 -

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 -

12.

Строк надання адміністративної послуги

 Впродовж одного місяця після подання документів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання документів до заяви не в повному обсязі

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Продовження строку дії посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто 

16.

Примітка

 

 

 

                                                                           Додаток до інформаційної картки №  01-02.00

 

Форма заяви

 

                                                                                                   Голові Пулинської

                                                                              райдержадміністрації

                                                   П.І.Б. 

                                                                                                            ____________________

                                                                                                            що проживає за адресою:

                                                                                                            ______________________

                                                                                                            ______________________

                                                                                                            тел. __________________

ЗАЯВА

 

Я__________________________________________________________________, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей» та Постанови КМУ від 02.03.2010р. № 209 (із змінами) прошу продовжити строк дії посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім'ї:

________________________________________________________________________                                                                        

                                                      (прізвище, ім’я, по батькові дитини)

________________________________________________________________________________________________________

                 Даю згоду на обробку персональних даних відповідно до закону України «Про захист персональних даних».

 

 

 

__________________                                                      __________________

(дата)                                                                                                                       (підпис)

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Сектору у справах сім ї,

молоді та спорту райдержадміністрації

№ 3 від 31.01.2017 р.

С. В. Перегуда 

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа 01-03.00

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Оформлення та подача документів на присвоєння почесного звання України

 «Мати-героїня»

 (назва адміністративної послуги)

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

12000, вул. Шевченка , 104, смт Пулини , Житомирська область

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – П’ятниця з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год. 

Субота з 8.00 до 11.00 (за умовами попереднього запису)

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (231) 32-1-27, Е-mail: peregudasv_1985@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

1.Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні” від 21.05.1997 р. №280/97-ВР

2. Про внесення змін до ст.10 Закону України “Про державні нагороди” від 11.05.2004 р. № 1705-IV

3. Указ Президента України “Про внесення змін до Указу Президента України  “Про почесні  звання України” від 21.08.2004р. № 963/2004

4. Указ Президента України “Про внесення зміни до Положення про почесні звання України” від 28.07.2007 № 674/2007

 

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

1. Положення про Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту  Пулинської  районної державної адміністрації в Житомирській області 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Паспорт матері (копія 1, 2, 11 сторінки, можлива ще 12 сторінка)

2. Ідентифікаційний номер матері (копія)

3. Довідка з місця роботи матері (якщо жінка працює) 

4. Характеристика з місця роботи матері (якщо жінка не працює – з місця проживання)

5. Свідоцтва про народження дітей, незалежно від віку та наявності паспорту (копії)

6. Свідоцтва про шлюб та розірвання шлюбу (якщо діти мають різні прізвища) (копії)

7. Довідки з міста роботи (навчання) та характеристики на дітей

8. Довідка про склад сім’ї

9. Документи, які підтверджують конкретні заслуги особистості (грамоти, подяки,  подячні листи, публікації та інше)(копії)

10. Рішення виконкому сільської ради або рішення зборів трудового колективу.

11. Нагородний лист.

 12. Виданий органом внутрішніх справ документ про наявність чи відсутність відомостей стосовно дітей, які перебувають на обліку правопорушників,  що не досягли 18 років, у тому числі звільнених зі спеціальних виховних установ;

13. Довідка про наявність або відсутність судимості в особи, яку представляють до нагородження, та в кожного з дітей, яким виповнилося 14 років;

14. За наявності та за бажанням матері — копії грамот, дипломів, подяк, свідоцтв, листів для визначення внеску жінки у розвиток творчих здібностей дітей, формування в них високих духовних і моральних якостей

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Пакет документів подається до Центру надання адміністративних послуг 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно  

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 -

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 -

12.

Строк надання адміністративної послуги

 Не пізніше 90 днів з моменту прийняття документів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання документів до заяви не в повному обсязі

14.

Результат надання адміністративної послуги

На державному рівні  – Указ Президента України «Про присвоєння почесного звання України «Мати-героїня». Урочисте вручення посвідчення та нагрудного знаку багатодітній матері

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто 

16.

Примітка

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Сектору у справах сім ї,

молоді та спорту райдержадміністрації

№ 3 від 31.01.2017 р.

С. В. Перегуда 

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа 01-04.00

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Надання путівки на оздоровлення дітей

за рахунок коштів місцевого бюджету

 (назва адміністративної послуги)

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

12000, вул. Шевченка , 104, смт Пулини , Житомирська область

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – П’ятниця з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год. 

Субота з 8.00 до 11.00 (за умовами попереднього запису)

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (231) 32-1-27, Е-mail: peregudasv_1985@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

1. Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні” від 21.05.1997 р. №280/97-ВР;

2. Закон України  “Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.08 р. №375-VI;

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

1.Положення про порядок направлення дітей міста до оздоровчих закладів за рахунок коштів місцевого бюджету (затверджується щорічно рішенням виконкому)

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

1.Положення про Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту  Пулинської  районної державної адміністрації в Житомирській області 

2.Районна  комплексна Програма оздоровлення та відпочинку дітей на 2016-2020 роки (прийнята сесією районної ради 13.04.2016 № 58);

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Письмова заява від батьків або осіб, які їх замінюють

2.Свідоцтво про народження дитини (копія)

3.Довідка про склад сім’ї

4.Ідентифікаційний номер дитини (копія)

5.Документи, які підтверджують належність дитини до пільгової категорії

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Пакет документів подається до Центру надання адміністративних послуг 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно  

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 -

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 -

12.

Строк надання адміністративної послуги

Не пізніше 10 днів до початку оздоровчої зміни 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання документів до заяви не в повному обсязі

14.

Результат надання адміністративної послуги

Надання путівок для оздоровлення дітей пільгових категорій, придбаних за рахунок коштів місцевого бюджету 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто 

16.

Примітка

 

 

                                                    

Додаток до інформаційної картки № 01-04.00

 

Форма заяви

                                                                                                    Завідувачу ектору у справах

                                                                                                    сім’ї, молоді та спорту районної                                         

                                                                                                    державної адміністрації          

                                                                                                    Перегуді С.В.

                                                                                                               ______________________

що проживає за                                      

 адресою:

______________________

______________________

тел. _______________

 

Заява.

Прошу виділити пільгову путівку до ________________________________________                                      

                                                                          (найменування дитячого оздоровчого закладу)

моїй дитині,____________________________________________________________________,

(П.І.Б. дитини)

__________________ року народження, ученику (учениці) ЗОШ ________________, ____ класу,

Як дитині ________________________________________________________________

(вказати пільгову категорію)

 

Документи додаю.

 

 

 

Дата: _________________                                                                  Підпис: ________________

 

 

 

Додаткові дані:

 

Мати (П.І.Б.):    ______________________________________________________________

Місце роботи:    ___________________________________________________________

 

Батько (П.І.Б.):    _______________________________________________________________

Місце роботи:    _____________________________________________________________

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Сектору у справах сім ї,

молоді та спорту райдержадміністрації

№ 3 від 31.01.2017 р.

С. В. Перегуда 

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа 01-

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Присвоєння спортсменам ІІ та ІІІ спортивних розрядів

(назва адміністративної послуги)

Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

12000, вул. Шевченка , 104, смт Пулини , Житомирська область

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – П’ятниця з 8.00 до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год. 

Субота з 8.00 до 11.00 (за умовами попереднього запису)

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. (231) 32-1-27, Е-mail: peregudasv_1985@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

1 .Закон України від 24 грудня 1993 року N 3808-XII «Про фізичну культуру і спорт».

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

1.Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 07.04.2006 N 1088 "Про затвердження Положення про Єдину спортивну класифікацію України"

2.  Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 25.12.2009 N 4446 "Про затвердження класифікаційних норм та вимог до видів спорту, що включені до програми літніх Олімпійських ігор";

3. Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 06.09.2007 N 3186 "Про затвердження Єдиної класифікації з не Олімпійських видів спорту"

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

1.Положення про Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту  Пулинської  районної державної адміністрації в Житомирській області 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Протокол або витяг з протоколу відповідних офіційних змагань, підтверджуючих виконаний результат, завірених печаткою.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

  1. Заява.
  2. Лист-клопотання суб’єкту фізичної культури і спорту;
  3. Фотокопія протоколу або витягу з протоколу відповідних офіційних змагань, підтверджуючих виконаний результат, завірених печаткою.
  4. Фото 3х4.

Фотокопія паспорту 1-3, 10-11 сторінок або свідоцтва про народження для дітей до 16 років.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Пакет документів подається до Центру надання адміністративних послуг

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно  

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 -

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 -

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання документів до заяви не в повному обсязі

14.

Результат надання адміністративної послуги

Наказ  начальника Сектору у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто 

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                    

 

 


Цікаві факти
За інформацією відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації станом на 01.09.2017 року у Реєстрі зареєстровано 16823 виборця

Пошук в Інтернеті

Шукати

Прогноз погоди

Статистика
сьогодні:
43
всього:
125748
перегл. сторінки:
421





Веб-портал органів виконавчої влади України

Верховна Рада України

Інтернет-представництво президента України

Житомирська обласна державна адміністрація

© 2008 - 2021 Червоноармійська районна державна адміністрація


© 2008 - 2021 Червоноармійська районна рада