Веб-сайт Пулинської районної державної адміністрації та районної ради
12000, Житомирська обл., Пулинський район, смт. Пулини, вул. Шевченка, 104, тел. 8(04131)3-16-14, 3-22-60, 3-11-22, 3-23-46, crda@i.ua
Історія Загальна характеристика Район у світлинах Інвестиції Анонси подій Інтернет-приймальня December 5th 2021 | 08:23

Пошук по сайту

Опитування


Реквізити до оплати

Державне мито пов’язане з видачею та оформленням паспортів

громадян України

р/р 31416538700584

отримувач коштів УК у Пулинському районі

Код отримувача 37968385

МФО 811039

34 грн. -   паспорт у зв»язку з втратою, пошкодженням.

 

 

 

Рахунок для зарахування коштів за державну реєстрацію громадських формувань (за кодом класифікації доходів бюджету 22010300 «адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»):            

 банк отримувача: ГУДКСУ у Житомирській області;

код банку отримувача: 811039;

одержувач коштів: УК у м. Житомирі;

код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38035726;

рахунок отримувача: 31118170700002

 

  

 

Рахунок для зарахування коштів за державну реєстрацію громадських формувань (за кодом класифікації доходів бюджету 22010300 «адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»):            

 банк отримувача: ГУДКСУ у Житомирській області;

код банку отримувача: 811039;

одержувач коштів: УК у м. Житомирі;

код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38035726;

рахунок отримувача: 31118170700002

 

 

Рахунок для зарахування коштів за державну реєстрацію громадських формувань (за кодом класифікації доходів бюджету 22010300 «адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»):            

банк отримувача: ГУДКСУ у Житомирській області;

код банку отримувача: 811039;

одержувач коштів: УК у м. Житомирі;

код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38035726;

рахунок отримувача: 31118170700002

 

 

Платні дії з Державного реєстру

 речових прав на нерухоме майно

 

Назва реєстру

Назва платної дії

 

 

Отримувач коштів:

Код класифікації доходів бюджету

Банк 

МФО

Розрахунковий рахунок

Код платної послуги

Скорочене найменування послуги

                                                                                    

 

 

 

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно

За надання інформаційної довідки  з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

УДКСУ у Пулинському р-ні код: 37968385

22012700

ГУДКСУ у Житомирській області

811039

31314300741583

52

Інформаційна довідка  з ДРРП

 

Адміністративний збір

Отримувач коштів:

Код отримувача (код за ЄДРПОУ

Банк отримувача:

Код банку отримувача:

Рахунок отримувача:

Код класифікації доходів бюджету:

Призначення платежу.

 

37968385 УДКСУ у Пулинському районі

ГУДКСУ у Житомирській області

811039

31415530700583

22012600

за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

 

 

 З 01 січня 2017 року змінено розмір адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та плату у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII внесено зміни до статті 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та до статті 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" . Так, слова "мінімальна заробітна плата" замінено словами "прожитковий мінімум для працездатних осіб".

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2017 року - 1600 гривень.

Розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з січня 2017 року становлять:

п/п

Види адміністративного збору

Строки проведення державної реєстрації/

надання інформації

Розміри

адміністративного збору

Розмір, грн.

1

за державну реєстрацію права власності

1.1

за державну реєстрацію права власності

у строк, що не перевищує

5 робочих днів

0,1прожиткового мінімуму для працездатних осіб

160 грн.

1.2

за державну реєстрацію права власності

у строк

2 робочі дні

1 прожитковий мінімум для працездатних осіб

1600 грн.

1.3

за державну реєстрацію права власності

у строк 1 робочий день

2 прожиткових мінімуми для працездатних осіб

3200 грн.

1.4

за державну реєстрацію права власності

у строк 2 години

5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб

8000 грн.

2

за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)

2.1

за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)

у строк, що не перевищує

5 робочих днів

0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

80 грн.

2.2

за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)

у строк 2 робочі дні

0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

800 грн.

2.3

за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)

у строк 1 робочий день

1 прожитковий мінімум для працездатних осіб

1600 грн.

2.4

за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)

у строк 2 години

2,5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб

4000 грн.

5

за внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у тому

 числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

5.1

за внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

у строк, що не перевищує 1 робочого дня

0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

60 грн.

6

за отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у

порядку передбаченому статтею 32 Закону

6.1

отримання інформації, витягу в паперовій формі

у строк, що не перевищує 1 робочого дня

0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

40 грн

6.2

отримання інформації, витягу в електронній формі

після внесення плати за надання інформації через Інтернет з використанням платіжних систем

0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

20 грн.

   Розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з січня 2017 року становлять:

п/п

Види адміністративного збору

Розміри

адміністративного збору

1.

за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою

0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

(480 грн.)

За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі – 75 відсотків адміністративного збору          (360 грн.)

Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:

у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів  (960 грн.);

у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів   (2400 грн.).

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами

2.

за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об'єднання та благодійну організацію, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

 

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою), сплачується адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (160 грн.)

За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі – 75 відсотків адміністративного збору          (120 грн.)

Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:

у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів  (320 грн.);

у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів     (800 грн.).

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

3.

за державну реєстрацію змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, про структурне утворення політичної партії, про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб        (480 грн.)

За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору         (360 грн.)

Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:

у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів  (960 грн.);

у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів   (2400 грн.)

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

4.

за державну реєстрацію створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

 

0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб      (110 грн.)

За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору (80грн.)

5.

за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця

0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб        (160 грн.)

6

за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі

75 відсотків адміністративного збору, встановленого частиною першою

статті 36 Закону

7

за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

30 відсотків адміністративного збору, встановленого частиною першою

статті 36 Закону

8

за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:

 

8.1

за надання виписки для проставлення апостилю та надання витягу в паперовій формі

0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб        (80 грн.)

8.2

за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі

За одержання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця, в паперовій формі справляється плата в розмірі 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (110 грн.)

8.3

за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі

75 відсотків плати, встановленої частиною четвертою статті 36 Закону

за надання відповідного  документа в паперовій формі

 

Постачальник: Відділ Держземагентства у Червоноармійському районі                     Адреса: смт. Червоноармійськ, вул. Карла Маркса, 12                                Одержувач: УК у Червоноармійському районі
Банк: ГУДКСУ у Житомирській обл.  МФО 811039
р/р №33219879727584
ЄДРПОУ 37968385
Рахунок Постачальник: Відділ Держземагентства у Червоноармійському районі                     Адреса: смт. Червоноармійськ, вул. Карла Маркса, 12                                Одержувач: УК у Червоноармійському районі
Банк: ГУДКСУ у Житомирській обл.  МФО 811039
р/р №33219879727584
ЄДРПОУ 37968385
Рахунок
1 2
від від
Платник: Платник:
№  Найменування Ціна од.             без ПДВ Сума,            без ПДВ №  Найменування Ціна од.             без ПДВ Сума,            без ПДВ
1 Викопіювання з кадастрової карти (плану) 41,34 41,34 1 Викопіювання з кадастрової карти (плану)  41,34 41,34
Всього без ПДВ: 41,34 Всього без ПДВ: 41,34
ПДВ (20%): 0 ПДВ (20%): 0
Всього до сплати: 41,34 Всього до сплати: 41,34
Всього до сплати: Сорок одна гривня тридцять чотири копійки Всього до сплати: Сорок одна гривня тридцять чотири копійки
Виписав: Виписав:
Постачальник: Відділ Держземагентства у Червоноармійському районі                     Адреса: смт. Червоноармійськ, вул. Карла Маркса, 12                                Одержувач: УК у Червоноармійському районі
Банк: ГУДКСУ у Житомирській обл.  МФО 811039
р/р №33219879727584
ЄДРПОУ 37968385
Рахунок Постачальник: Відділ Держземагентства у Червоноармійському районі                     Адреса: смт. Червоноармійськ, вул. Карла Маркса, 12                                Одержувач: УК у Червоноармійському районі
Банк: ГУДКСУ у Житомирській обл.  МФО 811039
р/р №33219879727584
ЄДРПОУ 37968385
Рахунок
1 1
від від
Платник: Платник:
№  Найменування Ціна од.             без ПДВ Сума,            без ПДВ №  Найменування Ціна од.             без ПДВ Сума,            без ПДВ
1 Витяг з ДЗК про земельну ділянку  80,00 80,00 1 Витяг з ДЗК про земельну ділянку  80,00 80,00
Всього без ПДВ: 80,00 Всього без ПДВ: 80,00
ПДВ (20%): 0 ПДВ (20%): 0
Всього до сплати: 80,00 Всього до сплати: 80,00
Всього до сплати: Вісімдесят гривень нуль копійок Всього до сплати: Вісімдесят гривень нуль копійок
Виписав: Виписав:

 

 


Цікаві факти
За інформацією відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації станом на 01.09.2017 року у Реєстрі зареєстровано 16823 виборця

Пошук в Інтернеті

Шукати

Прогноз погоди

Статистика
сьогодні:
43
всього:
125748
перегл. сторінки:
187





Веб-портал органів виконавчої влади України

Верховна Рада України

Інтернет-представництво президента України

Житомирська обласна державна адміністрація

© 2008 - 2021 Червоноармійська районна державна адміністрація


© 2008 - 2021 Червоноармійська районна рада